Bossové/Bossi/Bosky

neděle 24. února 2013

Co zachytili reportéři na tuplované oslavě

Adekja: "Moje inteligence odešla."
Iris: "Kam?"
Adekja: "Do Rakouska, do Alpbachu."

Kdosi, při hře na sardinky: "Píp. Ale nasraný píp už."

Arty: "Jakej je dresscode?"
Jantar: "Pohádkový les. Celý."

Matěj: "Duch Lary Croft je mnohem lepší než duch Boženy Němcový."

Honza: "Fondue. To je jenom švýcarskej způsob mučení hladových lidí."
Tygr: "Já myslím, že je tam napsaný, že je to z Německa."
Saigos: "To jsou ještě větší úchyláci."

Saigos: "Já jsem hlavně rád, že jsem přišel nějakým způsobem k rozumu..."

Saigos: "Ale stejně se to otočí tím, že vrhneš.ů

Arty: "Kolik je macháček? 32?"
Adekja: "21."
Arty: "Hm. 32."

Iris: "Ale teď hraju první. A hodim něco strašlivýho. Třicet jedna!"

Iris: "Jé, tady je tiramisu! Kde se tu vzalo?"
Matěj: "To mám od svých známých ze šesté dimenze."
Iris: "Super. Nemáš na ně vizitku?"
Matěj: "Mám, ale je šestidimenzinální."
Iris: "To by se mi asi do pěněženky nevešla, co?"

Iris: "Sundej si vlasy. ale nahoru si je sundej!"

Tygr: "V tom je něco tak bytostně špatnýho, až je to úžasný."

Žádné komentáře: