Bossové/Bossi/Bosky

středa 17. listopadu 2010

Otázka Země

Mé drahé zemité ladies.

Vyskytla se tu jedna otázka. Jak se k Vám jistě doneslo, můj korzet nevydržel minulou plesovou sezónu a zaklepal bačkorami a právě v této chvíli leží na operačním stole materiál, z kterého se rodí nový.
Ale také zároveň jsem pro zajímavost rozbalila zbytek role s tmavě zeleným saténem, abych případně mohla zhodnotit, co s ním dále a abych nevypadala jako škrt, když už nás to všechny stálo takové prachy :P Vzhledem k tomu, že mi k rozbalení skoro nestačila chodba, jsem ho pro zajímavost i změřila a vyšlo mi, že nám zbylo neuvěřitelných 6m látky (šíře 140cm).
(Světle zeleného zbyl necelý metr a půl, takže maximálně je k dispozici na nějaké doplňky).

A teď tedy ta otázka: co s tím? Mám to naporcovat na 5 dílů (nemusíte počítat - každé by připadl čtverec 120x140cm)? Či máte jiné řešení? Necháme si ještě ušít něco stejného pro nás 5 k Vánocům? Polštářky? Podšívku pod krátký pláštík? Kapucku? Sukénku? Házejte nápady :)

(Nutno podotknout, že už jsem si ukrojila půl metru na nový korzetík, ale to je celkem můj problém.)

1 komentář:

Jantar řekl(a)...

jak to s tím saténem dopadlo?