Bossové/Bossi/Bosky

úterý 26. ledna 2010

Tuplovačka

I přes nízký počet hostů (nebo možná díky tomu :-p ) se těm dvoum starým čarodějnicím opět povedlo uspokojit mou kritickou náladu.
Zaujalo mě např./por ejelmplo:


Energie, s jakou se všichni vrhli na pomlouvání Adekji a Jantar - a to písemně!!!
Navíc neznámý dobrodinec připravil alternativní program pro ty, co by se k ránu začali nudit: připsal na okraj z každé strany OTOČ



Odvaha oslavenkyň dozvědět se i informace, o které by jinak nestály. Jen Jantar ví, co se skrývá v těch tajemných obálkách...



Kreativita přítomných hostů - a to i na místě, kde to jeden nečeká!
Možná by neškodilo zveřejnit ta veledíla, pěkně zasrané čtení neuškodí ;)



Velikost dámského AlterEga - bylo toho tolik, že záchod skolaboval.


Zkouřená atmoška ve tři ráno, která stála za všechny prachy.
Na stole, ten sešit v černých deskách - tam jsem si kreslila.
Meditační obrázky.
Moc pěkné, když vezmu v úvahu hustotu kouře z vodních dýmek.


Moje pončo za litr polepené údernými hesly! o_O
Díky bohům, že mě Ježíš miluje, už jsem se začínala bát.
A nejsem anarchista - anarchie je zastaralá!

Žádné komentáře: